КАЛЮЖНИЙ
ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ
Дата народження: 23.02.1980 р.
Освіта: повна вища, Дніпропетровський національний університет, 2001 рік.
Спеціальність: історик, викладач історії та суспільствознавства.
Педагогічний стаж: 14 років
Кваліфікаційна категорія: І
Концептуальні ідеї
1. Формування в учнів усвідомлення тісного зв`язку між правовими знаннями та суспільними відносинами, розуміння системи загальнолюдських принципів і цінностей.
2. Формування в учнів усвідомлення значущості прав людини, поваги до людської гідності, розуміння зв`язку між правами та обов`язками людини.
3. Формування в учнів усвідомлення цінності власної особистості та особистості інших людей.
Спеціальність: історик, викладач історії та суспільствознавства.
Педагогічний стаж: 14 років
Кваліфікаційна категорія: І
Педагогічне кредо: "Тільки шляхом правильної організації роботи учнів можна досягти позитивних результатів педагогічної діяльності"
Професійні відзнаки:
1. Грамота управління освіти і науки
облдержадміністрації
(наказ № 40-к від 09.06.2006 р.);
2. Грамота головного управління освіти і науки облдержадміністрації
(наказ № 235-к від 27.09.2012 р.);
3. Грамота відділу освіти Жовтневої районної у м.Дніпропетровську ради
(наказ № 100-0/2 від 01.10.2014 р.)
Професійні відзнаки:
1. Грамота управління освіти і науки
облдержадміністрації
(наказ № 40-к від 09.06.2006 р.);
2. Грамота головного управління освіти і науки облдержадміністрації
(наказ № 235-к від 27.09.2012 р.);
3. Грамота відділу освіти Жовтневої районної у м.Дніпропетровську ради
(наказ № 100-0/2 від 01.10.2014 р.)
ТЕМА, ЗА ЯКОЮ УЗАГАЛЬНЕНО ДОСВІД:
"Розвиток компетентної особистості через сприйняття, усвідомлення та осмислення загальнолюдських та моральних цінностей"
Концептуальні ідеї
1. Формування в учнів усвідомлення тісного зв`язку між правовими знаннями та суспільними відносинами, розуміння системи загальнолюдських принципів і цінностей.
2. Формування в учнів усвідомлення значущості прав людини, поваги до людської гідності, розуміння зв`язку між правами та обов`язками людини.
3. Формування в учнів усвідомлення цінності власної особистості та особистості інших людей.
Немає коментарів:
Дописати коментар